Made with love

zaterdag 16 maart 2013

Layout: Slaap lekker

Ook vanmiddag heeft Roan lekker lang geslapen en hij lijkt zich beter te voelen dan vanmorgen. Hij zit nu lekker een Nijntje koekje te eten. En die gaat prima naar binnen!!! Dus zo maar een wat kleiner flesje maken.

Maar dat gaf mij wel tijd om even lekker te scrappen vandaag. Nu zijn alle layouts van 2012 klaar. Ik heb er nog 5 in mijn WIP folder staan. Die zijn allemaal van 2013. Deze layout vind ik best heel speciaal. Roan slaapt graag. Eigenlijk al vanaf zijn geboorte sliep hij makkelijk zelf in. Zeker toen wij hem met 10 dagen in zijn eigen kamertje legden. Zelfs nu nog slaapt hij heel goed en veel. Toch worden de wakkere periodes nu wel langer en langer. En af en toe vind ik het moeilijk om hem "bezig" te houden. Gelukkig kan ik zich ook wel een paar minuten alleen vermaken hoor.

Slapen in de box zoals op de foto is wel een unicum. Maar af en toe is spelen zooooo vermoeiend!

Liefs,
Leontine

0 comment(s):