Made with love

zaterdag 1 december 2012

Layout: 2-3 maanden

Mensen, het is alweer december. Je merkt het aan alles. Het is vroeger donker en het wordt kouder. Maar ik vind december ook altijd erg gezellig....en niet goed voor de lijn, hahaha. Nog een paar dagen, dan is het Sinterklaasavond. Sterker nog, er zullen waarschijnlijk veel gezinnen zijn die op dit moment hun pakjes uitpakken. Wij hebben besloten om Sinterklaas dit jaar nog even over te slaan. We hebben het gisteren alleen op mijn werk gevierd. Roan is heel blij met zijn Vtech trompet.

Vandaag maar eens de 2-3 maanden layout gemaakt. Roan is alweer 3,5 maand oud. Pffff.....hoewel ik alle fases tot nu toe erg leuk vind, gaat alles wel snel hoor. Hij groeit als kool en leert elke dag wel iets bij! Zo leuk om te zien. Vanmiddag zaten Eric en Roan tegen elkaar te schreeuwen. Eerst Roan op zijn manier en dan Eric tegen hem.....ik wil er nog eens een filmpje van maken, maar ik geniet er vaak zo van dat ik dan weer vergeet. Er is zoveel interactie tussen die twee. Roan en ik kletsen altijd "gewoon". Maar ik vind het erg leuk om elke maand zo'n overzichtslayout te maken. Je ziet hem echt groeien in die layouts.

Reason to smile - Bella Gypsy Designs
Template Janet Philips
DJB Love me some Laura - Darcy Baldwin
Nou, ik ga zo maar eens kijken of ons mannetje weer wakker wil worden, want hij ligt toch alweer bijna 2 uur en dat na 17.00 uur. Als hij straks maar niet gaat spoken, want hij doet het juist zo goed de laatste 2 weken. Steeds doorslapen. Op vannacht na....maar ik denk dat de fysio en het sinterklaasfeest allemaal net even te veel van het goede is geweest.

Liefs,
Leontine

2 comment(s):

Sylvia zei

Je lo ziet er weer mooi uit! Ik vind december altijd een heerlijke maand met Sinterklaas en Kerst.Wij vieren dit jaar Sinterklaas echt op 5 december. Fijne zondag nog!
Groetjes Sylvia

Saskia van de Ven - Vink zei

Wat een bink is het alweer zeg! Fijn dat het zo goed gaat!! Wij gaan lekker gourmetten met Sinterklaas, Emma snapt er toch nog niks van, maar we vinden het wel gezellig om iets leuks te doen. Op ons beider werk doen ze niks met de Sint. Ben benieuwd naar het filmpje ;)