Made with love

zondag 25 november 2012

Layout: 3 months

Vorige week was Roan alweer drie maanden. De tijd vliegt echt voorbij en hij doet het zo goed! En voor mama is het net alsof hij er altijd al is geweest. Gek eigenlijk, dat je zo snel went aan je nieuwe leven. Ok, soms is het even minder. Zoals van de week toen Eric een dienst aannam, ik te snel ja zei en later dacht dat ik die avond eigenlijk leuke dingen zou doen met vriendinnen. Dan baal ik wel even. En tuurlijk, ik kan oppas regelen, of hem gewoon meenemen. Maar afgelopen week was Roan niet helemaal zichzelf geweest, nog een nasleep van een minigriepje. Dus ik wilde eigenlijk niet te veel leuren met hem dan. En vooral lekker in zijn eigen bedje laten slapen.

En slapen doet hij geweldig. Van de laatste acht nachten heeft hij er zeven doorgeslapen. Hij wordt wakker ergens tussen 06.30 uur en 09.00 uur. Er zit nog niet echt een vaste tijd in. Maar dat hoeft ook niet. Op kdv dagen moet hij er toch rond 07.30 uur uit, anders komt zijn vader te laat ;-) Maar mama is blij dat ze er niet meer om 05.00 uur uit hoeft voor een fles. Alleen jammer dat ik wel nog steeds wakker wordt rond die tijd. Ook ik moet dus wennen aan de nieuwe tijd.

Elk jaar rond deze tijd zie ik kerstkaarten met baby's met kerstmutsen en zo. Ik vind ze zooooo schattig. Om daar nu een hele shoot voor te betalen, vind ik wat ver gaan. Maar ik kan dat toch zelf ook wel dacht ik ineens. Dus gisteren even wat foto's gemaakt.....zo schattig. Ik laat de kerstkaart nog niet zien, maar hij is wel erg leuk geworden. Een fotootje kan natuurlijk wel. Wat is het toch een cutie, dat kind van mij...kan gewoon verliefd op hem zijn!

Ik wens iedereen een hele fijne zondag. Hier stormt het flink...heerlijk om dan gewoon binnen te zitten en te relaxen.

Liefs,
Leontine




0 comment(s):